Дистанційне навчання, задеклароване у новій редакції Закону про освіту, несподівано увірвалося у шкільне життя під час тривалого карантину.
Оговтавшись від шоку, учителі, учні та їх батьки, у переважній більшості, почали стрімко опановувати новітні технології навчання.
Звичайно у такої форми здобування знань є свої переваги та недоліки, про які будемо предметно говорити по завершенню періоду карантину. Але беззаперечним є факт: наші учні та учителі -молодці!
Незважаючи на встановлений зворотний зв'язок між учнями та учителями, у дітей виникає потреба у "живому" спілкуванні зі своїм учителем. Тому сьогодні було проведено онлайн консультацію з учнями 7-В класу з теми "Закон Архімеда. Плавання тіл". Під час відеоконференції учні поставили багато питань учителю, і , навіть провели експерименти, з'ясувавши умови плавання тіл (дякую Артему Джулаю та Інні Іванченко).
Оговтавшись від шоку, учителі, учні та їх батьки, у переважній більшості, почали стрімко опановувати новітні технології навчання.
Звичайно у такої форми здобування знань є свої переваги та недоліки, про які будемо предметно говорити по завершенню періоду карантину. Але беззаперечним є факт: наші учні та учителі -молодці!
Незважаючи на встановлений зворотний зв'язок між учнями та учителями, у дітей виникає потреба у "живому" спілкуванні зі своїм учителем. Тому сьогодні було проведено онлайн консультацію з учнями 7-В класу з теми "Закон Архімеда. Плавання тіл". Під час відеоконференції учні поставили багато питань учителю, і , навіть провели експерименти, з'ясувавши умови плавання тіл (дякую Артему Джулаю та Інні Іванченко).
Немає коментарів:
Дописати коментар